2013.08.15.
22:19

Írta: Mademoiselle Marshmallow

Cupcake invaziò a cipődön

Ma ismét egy cupcake-őrült tárgyat hoztam Nektek, nem is akármilyet, hanem egy használati tárgyat, egy "CSINÁLD MAGAD" cipőt.
Ráadásul nagyon egyszerű, és kevés eszközt igényel!
Az eredmény pedig csak rajtad, és a fantáziádon múlik!

Amire szükséged lesz:

-egyszínű vászoncipő(inkább világosabb színt javasolnék, mert arra könnyebb rajzolni.)

-textilfilc

-bármilyen szalag, masni, gyöngy, bármi amivel még fel akarod dobni a cipellőt

-kreatívitás

20110629624.jpg

 

 

 Ééééés a végeredmény:

 PicsArt_1376594080788.jpg

 

Szerintem nagyon jó érzés a saját magad által készített cipőben sétálgatni, mondjuk én ezt most pont meglepetésnek készítettem egy kedves ismerősömnek, de szerintem ajándéknak is nagyszerű, és egyedi. Remélem tetszeni fog Neki! :)

Ha elkészítitek, akkor örülnék, ha elküldenétek, hogy Ti milyet csináltatok!

NAGYON JÓ TERVEZGETÉST-RAJZOLGATÁST, ÉS MÉG JOBB SZALADGÁLÁST KÍVÁNOK NEKTEK AZ ÚJ SURRANOTOKBAN!

/Mademoiselle Marshmallow/



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr815443668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása