2013.07.28.
20:46

Írta: Mademoiselle Marshmallow

A legegyszerűbb muffin recept

Ma az előző bejegyzésben használt muffin tészta receptjét fogom Nektek leírni. A www.nosalty.hu-n találtam, és már évek óta bevált nekem, még tortáknál is nagy sikerrel használtam. Nagyon szeretek vele dolgozni, mert nagyon egyszerű, nagyon sokféleképpen lehet variálni az alapreceptet, és mindig jól sikerül.

 

Az eredeti receptet itt találjátok:

http://www.nosalty.hu/recept/legegyszerubb-muffin

 muffin.jpg

A lisztet a sütőporral elvegyítjük.
A tojást habosra keverjük és hozzáadjuk a cukrot, valamint a tejet és az olajat is.
Végül az egészet elkeverjük.
A muffinformákat kivajazzuk vagy muffinpapírral béleljük.
A masszát a formákba öntjük és 175-180 fokon tűpróbáig sütjük.

 

Sweet tipp: én egy citromnak a héját is belereszelem, illetve a cukor egy részét egy zacskó vaníliás cukorral helyettesítem.

 2013-07-24 22.25.37.jpg

NAGYON JÓ SÜTÖGETÉST ÉS MÉG JOBB ÉTVÁGYAT KÍVÁNOK!

/Mademoiselle Marshmallow/



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr275430181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása