2014.07.06.
17:34

Írta: Mademoiselle Marshmallow

Keep Calm and eat Brownie

brownielap_1.png


Most, hogy elköltöztünk igazán illendő lenne, hogy mindig legyen itthon valamilyen házi süti, főleg mikor vendégek jönnek. Bevallom őszintén néha már nem tudok mit kitalálni hirtelen, már csak azért sem mert mindig valami olyat szeretnék, ami még nem volt.
Gondolkodtam, gondolkodtam, de csak olyan sütik jutottak eszembe amiket nagyon macerás elkészíteni, vagy olyanok, amiknek a hozzávalói nem túl pénztárcabarátok.
A nagy gondolkodásban kezdtem kifogyni az időből és az ötletekből, amikor végre kitaláltam: brownie.

keep-calm-and-eat-brownies-23.png

Eszembe jutott, hogy van egy régi receptem, de csak remélni tudtam , hogy meg is találom. Szerencsére viszonylag hamar meglett, és indulhatott a menet. :)
A csoki mennyiség nekem eléggé kevésnek tűnt, így azt kicsit megemeltem, az arányokon kicsit változtattam, beletettem egy extra összetevőt-chili por- a tetejére a mázat pedig improvizáltam. 
Az így kapott Brownie-ról pedig büszkén állíthatom, hogy gyors, extracsokis, és nagyon finom.

blap.jpg

Sweet tipp: ha még melegen szeretnéd tálalni, akkor nem fontos a máz a tetejére, viszont ebben az esetben kínálj mellé egy gombóc vanília fagylaltot. Szuper párosítás!

Elkészítése:

Az alapanyagokat gondosan kimérjük.
A vajat és a csokoládét vízgőz fölött felolvasztjuk.
A tojásokat egyesével hozzádolgozzuk egy kézi, vagy gépi habverővel segítségével.
Hozzáadjuk a cukrot, majd a kakaóporral összekevert és átszitált lisztet is.
Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük.
Előmelegített 160'C-os sütőben készre sütjük.
A csokoládét a tejjel a mikróban felmelegítjük, majd hozzáadjuk a kakaóport és csomómentesre keverjük.
Egyenletesen elkenjük a süti tetején.
Hűtőben pihentetjük, majd egyenlő nagyságú kockákra vágjuk.

 

Sweet tipp: egy felületet szórj meg vékonyan kakaóporral, majd erre borítsd a Brownie-t fejjel lefelé. Így szép egyenletes felszínt kapsz.

 

brownie.png

 

NAGYON JÓ SÜTÖGETÉST ÉS MÉG JOBB NYARAT KÍVÁNOK MINDENKINEK!
/Mademoiselle Marshmallow/
www.facebook.com/blogthesweetlife



Szólj hozzá!

Címkék: csokoládé gyors brownie vendégváró

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr796470639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása