2013.08.06.
10:00

Írta: Mademoiselle Marshmallow

Totoros képviselőfánk


...Hogy ki is az a Totoro?
totoro.jpgEgy nagyon híres japán mese, a Tonari no Totoro főszereplője.

Ott annyira szeretik Őt, hogy van egy cukrászda, vagy gyár, nem is tudom, hogy nevezzem, ahol mindennap csak és kizárólag totoros képviselőfánkokat készítenek, csomagolnak, illetve adnak el.
Ennek a nyomán, már nagyon régen tervezem, hogy én is elkészítem a saját verziómat. Főleg azért fogott meg annyira ez az ötlet, mert képviselőfánk-mániás vagyok, és mindenfajta változatáért odavagyok, és készíteni is nagyon szeretem, és ha totoros is, úgy már teljesen nekem találták ki!

Sajnos nem lettek tökéletesek, de az ötlet szerintem zseniális, úgyhogy mindenképp meg akartam osztani Veletek!

Elkészítése:

Az elkészült képviselőfánktésztából ovális halmokat nyomunk egy papírral bélelt tepsibe, majd még egy réteget nyomunk az előzőre, hogy magasabbak legyenek a testek. A kezünkkel óvatosan összedolgozzunk a két réteget, mert különben sütés után operációt kell végrehajtani a "totorokon" úgy felpuffad a hasuk.

hasas.jpg
Majd két-két fület nyomunk mindnek, és 230-210'C-on két ütemben barnára sütjük.
Miután kihűlt, alulról egy habzsák segítségével sárgakrémmel megtöltjük.
Marcipánból szemet, és egyéb dekorációkat készítünk Nekik.
Papírkapszliba helyezzük, és kész is vagyunk! :)

tototr.jpg

NAGYON JÓ SÜTÖGETÉST ÉS MÉG JOBB ÉTVÁGYAT KÍVÁNOK!

/Mademoiselle Marshmallow/



Szólj hozzá!

Címkék: képviselőfánk Totoro sárgakrém

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr295446729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása