2013.11.20.
12:15

Írta: Mademoiselle Marshmallow

Frakk Csokoládétortája

Egy korábbi bejegyzésben már említettem, hogy egy kedves ismerősöm fiának én szoktam sütni a születésnapi tortáját. Általában minden évben kettőt kérnek, az egyiket a meghitt családi, a másikat pedig az ovistársakkal  való ünneplésre.
A csokoládétorta a család kedvence, díszítésnek pedig a kisfiú kedvenc meséjének szereplőit szokták kérni.
Azt viszont már az első tortánál elmondták, hogy nem kedvelik a tömör marcipánfigurákat, a kérés az volt, hogy inkább valahogy fessem rá a tortára a mesefigurákat.

Ezért azt találtam ki, hogy a kész csokoládétortának a tetejére, annál egy kicsivel kisebb, vékonyra nyújtott marcipánlapot teszek, és azt festem meg ételfestékkel.
A körvonalát pedig krémmel, vagy a képen is látható módon csokoládébogyókkal díszítem.

 

Mindig nagyon örülök ezeknek a megrendeléseknek, mert a festéstől a torták megtelnek élettel, és egészen más hatást lehet ezzel a technikával elérni, mint például egy formatortával.
 

csokitorta_2.jpg

Ma ez egy rövidebb bejegyzésre sikeredett, de nem sokára újra jelentkezem.
Addig, ha gondoljátok látogassatok el a blog facebook oldalára a

www.facebook.com/blogthesweetlife-ra.



TOVÁBBI NAGYON SZÉP NAPOT KÍVÁNOK!
/Mademoiselle Marshmallow/



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr465641399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása