2013.09.02.
12:42

Írta: Mademoiselle Marshmallow

Cut the rope torta

        

   Cut-the-Rope-cover.png  A barátom megszállottja a Cut the rope nevű telefonos játéknak. Folyton ezzel játszik a buszon, villamoson, mindenhol, ezért mikor az összes pályát teljesítette már, és nem tudott mit tökéletesíteni az előző pályákon, akkor úgy döntöttem meglepem ezzel a tortával, hogy addig se kelljen hiányt szenvednie a kis zöld barátjából. :)

 

Elkészítése:

A torta alapjának a szokásos piskóta receptemet használtam, azzal a különbséggel, hogy a liszt 30%-át kakaóporral helyettesítettem.
A tölteléknek pedig a blogon szintén megtalálható kávés ganache-t választottam.(Mert a kávé is az egyik nagy kedvence.)
Kívülről marcipánnal burkoltam, és a díszeket is marcipánból készítettem, illetve az ollót, és egyéb festéseket ételfestékkel vittem fel a tortára.

 

Sweet tipp: mivel mondhatjuk, hogy ez a torta, egy "csak úgy torta", hiszen semmilyen alkalom nem volt, se szülinap, se semmi, ezért javaslom Nektek, hogyha Ti is csak így spontán szeretnétek meglepni valakit, akkor egy kisebb tortát készítsetek, sokkal hamarabb elkészül, gyakorlásnak is jó, és sokkal személyre szabottabb meglepetés, hiszen ez a kis torta csak a Övé, és senkivel se kell megosztania, maximum Veled, ha szépen mosolyogsz...:)

Javaslom, hogy 4-5 tojásból készítsétek a mini tortát, és ha nincs kis formátok, akkor egy kisebb lábos is tökéletesen megfelel a sütéshez.

 

 

....és íme az eredmény, ami megérte a fáradozást, mert nagy volt az öröm, és a meglepetés:

cutherope.jpg

NAGYON JÓ SÜTÖGETÉST, ÉS DÍSZÍTÉST, DE MÉG SZEBB VÉGEREDMÉNYT KÍVÁNOK!

/Mademoiselle Marshmallow/

 



Szólj hozzá!

Címkék: marcipán piskóta ganache truffes latte vanille

A bejegyzés trackback címe:

https://thesweetlife.blog.hu/api/trackback/id/tr615488963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása